Termeni și condiții
I. Dispoziții inițiale
I.1. Site-ul www.diaphan.ro este gestionat de S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L., în calitate de vânzător,
cu sediul în: Strada Nifon Mitropolitul, nr. 34, sector 4, București, înregistrat la Registrul Comerțului cu nr. J40/2940/18.02.2021, CUI: 43763456. Utilizarea site-ului (incluzând accesul, navigarea și cumpărarea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate în cuprinsul prezentului document cu toate efectele și consecințele ce decurg din aceasta.
I.2. Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile de utilizare a website-ului și condițiile de achiziţionare a produselor comercializate prin intermediul acestui site (denumiți în continuare “Termeni și Condiții“). Acești Termeni și Condiții cuprind drepturile și obligațiile părților care decurg din sau sunt în legătură cu contractul de vânzare-cumpărare (denumit în continuare “Contractul de vânzare-cumpărare“) încheiat între Vânzător și un Client individual prin intermediul site-ului Vânzătorului.
II. Termeni și definiții
II.1. Vânzător – societatea S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L.
II.2. Client/Client – persoană fizică/persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
II. 3. Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.
II.4. Site – www.diaphan.ro
II.5. Cont – secțiunea din Site accesibilă prin intermediul unei adrese de e-mail și unei parole care permite Clientului transmiterea Comenzii și care conține date despre Client și istoricul acestuia în Site (garanții, Produse, comenzi, facturi fiscale, etc.).
II.6. Comanda – solicitarea transmisă de către Client, prin parcurgerea etapelor tehnice necesare, în vederea achiziționării de Produse și/sau Servicii comercializate online, în condițiile prevăzute de Termeni și Condiții.
II.7. Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Client, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Clientului. Acești Termeni și Condiții sunt parte integrantă a Contractului de vânzare-cumpărare.
II.7. Review/recenzie/testimonial – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a evalua dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.
II.8. Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
II.9. Newsletter/buletin informativ – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poștă electronică (email, SMS) asupra Produselor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
II.10. Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Produs și/sau Serviciu de către S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L, indiferent de modalitatea de livrare.
III. Conținutul site-ului și drepturile de proprietate intelectuală
1. Societatea S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. NU conferă dreptul Clientului/Utilizatorului de a modifica parțial sau integral site-ul web, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, vinde sau exploata site-ul în orice altă manieră fără acordul societății. Vizitatorul / Clientul nu va modifica, copia, distribui, transmite, afișa, publica, reproduce, acorda licențe, crea produse derivate, transfera sau vinde orice fel de informație sau servicii obținute de pe sau prin intermediul acestui site web.
2. Conținutul prezentului site, inclusiv, dar fără a se limita la logo, reprezentări stilizate, simboluri, imagini, fotografii, conținut texte și altele asemenea, sunt proprietatea exclusivă a S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. Este nepermisă copierea, distribuirea, publicarea, modificarea, completarea, utilizarea, expunerea, includerea, legarea, transmiterea, îndepărtarea însemnelor, fotografiilor, imaginilor, bucăților de text, afișarea, vinderea, etc, a conținutului, datelor, informațiilor, fotografiilor sau altor informații găsite pe site, fără permisiunea expresă acordată în scris de către S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L.
3. Niciun Client nu dobândește, prin utilizarea și accesarea site-ului vreun drept sau vreo licență de utilizare a vreuneia dintre informațiile de pe site. Niciun client nu are dreptul de a utiliza un dispozitiv automat sau manual pentru a monitoriza materialele disponibile pe site.
4. Încălcarea dreptului de autor sesizată pe site se va raporta la adresa de email
contact@diaphan.ro.
IV. Oferta de produse, comanda, contract
IV.1. Oferta de produse
A. Oferta de produse reprezintă o propunere de Produse selecționate, oferite prin intermediului unui catalog disponibil în Magazinul Online. Oferta de produse nu este o ofertă prin care se încheie un contract, așa cum este definită la art. 1188 alin. 1 din Codului Civil. Oferta de produse este doar cu titlu informativ, iar Vânzătorul nu are obligația de a încheia un Contract de vânzare-cumpărare cu privire la Produsele respective.
B. Vânzătorul ia toate măsurile pentru ca informaţiile publicate pe site, inclusiv descrierea Produselor şi a Serviciilor, precum și preţurile listate, să fie, în orice moment, corecte şi complete. Cu toate acestea, pot apărea și erori. În asemenea situații, S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L va încerca să elimine toate erorile survenite în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L constată că eroarea respectivă a afectat/influențat Comanda Clientului sau Contractul valabil încheiat, va încerca să informeze Clientul în cel mai scurt timp posibil, oferindu-i atât posibilitatea reconfirmării Comenzii/a Contractului, cât și posibilitatea anulării acesteia/acestuia.
C. Achiziţionarea produselor pe site oferă o experienţă diferită de cea din magazine. Aducem la cunoștința Utilizatorilor/Clienților că:
– culorile produselor, așa cum sunt prezentate pe site, pot diferi în realitate, pentru că depind de mai mulţi factori, inclusiv, dar fără a se limita la, setările monitorului dumneavoastră;
– dimensiunile şi forma produselor pot fi diferite în realitate faţă de modul în care apar pe site, de aceea, rugăm Clienții să aibă în vedere că este responsabilitatea lor să verifice ca dimensiunea reală a fiecărui Produs să corespundă scopului pentru care au achiziționat respectivul Produs;
– fotografiile şi imaginile de pe site au doar rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exactă a Produsului şi a detaliilor aferente, se recomandă citirea cu atenție a descrierii Produsului.
D. Produsele vor fi livrate numai în măsura în care sunt disponibile, existând astfel riscul ca S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. să nu poată livra Comanda. De asemenea, S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. își rezervă dreptul de a retrage orice Produs de la vânzare, în orice moment.
E. S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. își rezervă dreptul de a ajusta în mod liber și cu respectarea prevederilor legale preţurile şi ofertele speciale practicate;
F. S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. își rezervă dreptul de efectua orice modificări ale conținutului Magazinului Online inclusiv prețurile. Ofertele (inclusiv reducerile, vânzările promoționale și pliantele promoționale) sunt aplicabile în limita stocului disponibil sau pentru o anumită perioadă de timp. Prețurile sunt aplicabile în momentul plasării Comenzii de către Client.
G. Toate prețurile Produselor și serviciilor (ex. livrarea) sunt stipulate cu TVA inclus, cu excepția mențiunilor exprese că prețurile nu includ TVA.
H. Erori privind prețurile afișate. S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. va depune toate eforturile pentru ca preţurile de pe website să fie corecte. Cu toate acestea, este posibil să apară și erori. În cazul în care S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. descoperă o eroare legată de preţul unui Produs și/sau Serviciu comandat deja de către Client acesta va fi informat cât mai curând posibil despre eroarea produsă. În aceste situații, Clientul va avea opţiunea fie de a reconfirma Comanda la preţul corect, fie de a anula Comanda. În cazul în care Clientul nu poate fi contactat, într-un termen rezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de comandă, S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. va considera Comanda anulată şi Clientul va fi notificat despre aceasta prin email.
IV.2. Comanda
A. Clientul poate plasa o Comandă utilizând butonul “Adaugă în coș” din pagina de produs și completând formularul disponibil în Magazinul Online.
B. Pentru a plasa o Comandă, Clientul se pune de acord în primul rând cu Produsele pe care dorește să le achiziționeze, metoda de trimitere a produselor (conform Termenilor și Condițiilor) și metoda de plată (conform Conform Termenilor și Condițiilor). În continuare, Clientul își dă acordul pentru comandă și, prin acest lucru, emite o cerere irevocabilă de a încheia un Contract de vânzare-cumpărare cu Vânzătorul.
C. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Website, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonică sau email) prin care Vânzătorul își desfășoară operațiunile comerciale.
D. Notificarea inițială primită de către Client, după efectuarea Comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Confirmare se face fie telefonic, fie printr-un email ulterior de confirmare a comenzii.
E. S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. își rezervă dreptul de a anula Comenzile care privesc Produse și/sau Servicii afișate pe Site ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri evident eronate/derizorii, cu consecința restituirii întregii sume plătite de Client în considerarea comenzilor anulate, dacă este cazul.
F. Odată înregistrată, Comanda nu mai poate fi modificată de către Client. În cazul în care se dorește anularea/modificarea comenzii S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. poate fi contactată pe email mail (
contact@diaphan.ro) sau la numărul de telefon afișat pe site pe pagina Contact.
ODATĂ CE O COMANDĂ A FOST TIPĂRITĂ, ACEASTA NU MAI POATE FI RETURNATĂ!
ÎN CAZUL ÎN CARE SE DOREȘTE PRINTAREA INVITAȚIILOR DIN NOU, COSTUL MODIFICĂRILOR SE VA STABILI ÎN FUNCȚIE DE CÂT DE AVANSATĂ ESTE COMANDA.
IV.3. Încheierea Contractului de vânzare-cumpărare
A. Din motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor și/sau Serviciilor din Comanda. Dacă modifică cantitatea Produselor și Serviciilor din Comandă, Vânzătorul va notifica Clientul pe adresa de e-mail comunicată sau la numărul de telefon puse la dispoziția Clientului în momentul efectuării Comenzii. În cazul în care Clientul nu este de acord cu noua Comandă, acesta o poate modifica/anula, iar Vânzătorul va returna suma plătită de Client în maxim 14 de zile calendaristice de la confirmarea modificării/anulării comenzii.
B. Vânzătorul se obligă să accepte Comanda Clientului, cu excepția situației în care comanda respectivă contravine acestor Termeni și Condiții sau a situației în care Vânzătorul are un motiv specific să considere că Clientul va încălca Contractul de vânzare-cumpărare.
C. Contractul de vânzare-cumpărare între Vânzător și Client se consideră încheiat în momentul expedierii Comenzii (denumită în continuare “Acceptare“).
D. Orice cheltuieli suportate de Client în legătură cu încheierea Contractului de vânzare-cumpărare prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță (ex.: conexiune internet sau apeluri telefonice) vor fi suportate de Client.
E. O Comandă se consideră valabilă pe site numai dacă clientul a împlinit vârsta de 18 ani și dorește ca Produsele și/sau Serviciile să fie livrate/prestate pe teritoriul României. Este nevoie în mod necesar de o adresă de email valabilă/activă şi un număr de telefon valabil la care să poată fi contactat cu uşurinţă.
IV.4. Metode de livrare
A. S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. livrează doar pe teritoriul României.
B. Produsele sunt expediate în momentul în care sunt trimise către adresa Clientului, astfel cum e precizat de către Client prin Comandă.
C. Transportul se asigură prin firma de curierat
D. Taxa de transport este de 25 lei.
E. Metoda de livrare, furnizorul serviciului de livrare al S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L., precum și costurile suportate de către Client pot fi modificate oricând, în afara efectuării unei comenzi, în funcție de nevoile comerciale ale Vânzătorului, și fără anunțarea prealabilă a Utilizatorilor.
IV.5. Plata
A. Prețurile afișate pe site sunt exprimate în LEI și includ toate taxele aplicabile.
B. TVA se aplică la valoarea legală de la data comenzii și este inclus în prețurile produselor și/sau serviciilor.
C. Prețurile produselor afișate pe website exclud costurile de livrare și costurile altor servicii opționale.
D. Vânzătorul oferă următoarea metodă de plată: plată prin transfer bancar (OP).
E. O Comandă se achită în avans înaintea tipăririi produselor.
IV.6. Drepturi și obligații în baza Contractului
A. Vânzătorul are obligația de a livra Clientului produsele comandate la prețul de achiziție convenit și Clientul are obligația de a achita prețul tranzacției și de a primi produsele.
B. În cazul în care Clientul încalcă Contractul de vânzare-cumpărare sau Termenii și Condițiile, Vânzătorul își rezervă dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare. Client-ul este, în acest caz, obligat să returneze Vânzătorului orice costuri suportate în legătură cu Comanda, inclusiv, dar fără a se limita la, costurile de livrare, în cazul în care Clientul nu primește produsele.
C. Clientul este obligat să furnizeze în Comandă informații adevărate și corecte. Vânzătorul va considera toate datele puse la dispoziție de Client, care sunt necesare încheierii Contractului de vânzare-cumpărare, ca fiind adevărate și corecte.
D. Vânzătorul nu are nici o obligație față de Client în legătură cu orice Cod de Conduită în sensul Art. 8 alin. 1 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic.
E. Pentru soluționarea amiabilă a reclamațiilor consumatorilor, Client ul va contacta:
contact@diaphan.ro. Vânzătorul va informa Clientul cu privire la rezultatul procedurii reclamației, prin mijloace electronice, la adresa de e-mail comunicată de către Client.
F. Vânzătorul deține un Certificat de Înregistrare la Registrul Comerțului București și obiectul de activitate al acestuia include vânzarea Produselor. Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal este organismul de supervizare a protecției datelor personale. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor este, potrivit legii, organismul de supervizare în ceea ce privește, printre altele, respectarea Ordonanței Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.
G. Prin prezentul document, Clientul își asumă riscul privind modificarea circumstanțelor în accepțiunea Art. 1271, alin. 3 lit. C din Codul Civil.
IV.7. Oferte promoționale, cupoane de reducere și vouchere
A. Vânzătorul poate pune la dispoziția Clienților, pe site, diverse tipuri de reduceri; reducerile sunt de asemenea acordate și sub formă de cupoane de reducere sau vouchere care includ, cel mai frecvent, coduri de reducere.
B. Codurile de reducere și voucherele nu pot fi utilizate în mod repetat cu excepția situațiilor în care cuponul sau voucherul respectiv stipulează în mod expres contrariul. În caz contrar Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată cu aceste vouchere/cupoane de reduceri sau de a refuza aplicarea cuponului/voucherului respectiv în comandă. Clientul va fi informat de aceste măsuri și i se va oferi posibilitatea de a plasa Comanda fără reducerea cuprinsă în cupon/voucher. În cazul unor neînțelegeri/neclarități privind interpretarea regulilor aplicabile reducerilor sau cupoanelor de reduceri, mențiunile prezenților Termeni și Condiții vor prevala.
C. Cupoanele de reduceri și voucherele nu pot fi combinate sau utilizate împreună, decât în situația în care cuponul sau voucherul respectiv stipulează în mod expres contrariul.În caz contrar Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată cu aceste vouchere/cupoane de reduceri sau de a refuza aplicarea cuponului/voucherului respectiv în comandă. Clientul va fi informat de aceste măsuri și i se va oferi posibilitatea de a plasa Comanda fără reducerea cuprinsă în cupon/voucher. În cazul unor neînțelegeri/neclarități privind interpretarea regulilor aplicabile reducerilor sau cupoanelor de reduceri, mențiunile prezenților Termeni și Condiții vor prevala.
D. În cazul în care, în cadrul unor oferte promoționale, din cauze tehnice independente de operatorii site-ului
www.diaphan.ro, unele produse vor fi reduse la prețuri derizorii sau nule, Vânzătorul poate decide anularea comenzilor care includ astfel de produse, urmând să returneze Clienților sumele achitate până la acel moment de către Vânzător.
E. În cazul în care Clientul plasează o Comandă pentru mai multe produse dintre care unul nu este disponibil, Enfasi Living Concept îl va informa corespunzător. Restul Comenzii va fi procesat și expediat conform solicitării Clientului.
V. Livrare
V.1. Termen de livrare
A. Pentru produsele de papetărie, timpul de execuție este între 7 și 14 zile lucrătoare din momentul aprobării graficii de print și a confirmării de plată.
B. Pentru produsele florale termenul de livrare este de 20 zile lucrătoare.
C. Vânzătorul se obligă să expedieze produsele în cel mai scurt termen posibil.
V.2. Expedierea, livrarea și recepția Produselor
A. Clientul obține dreptul de proprietate asupra Produselor cumpărate la primirea Produselor respective. În momentul respectiv, riscul privind pierderea sau deteriorarea, este, de asemenea, transferat Clientului.
B. În cazul în care Clientul a ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Clientului, la adresa indicată în Comandă (prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de transportator).
C. La livrarea coletului, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie să fie semnat de către Cumpărător. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Clientului de a notifica ulterior S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L. în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Refuzul de semnare a documentului de livrare reprezintă refuzul de acceptare a Produselor.
D. Înainte de recepționarea Produselor de la transportator, Clientul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact și de a notifica imediat transportatorul în legătură cu orice defecte. În cazul în care ambalajul nu este intact, Vânzătorul recomandă Clientului să refuze recepția Produselor de la transportator și să transmită un email de informare a Vânzătorului la adresa de email
contact@diaphan.ro. Prin semnarea de primire, Clientul confirmă că ambalajul Produselor este intact.
E. Orice reclamații privind defectele mecanice ale Produselor, livrarea de alte Produse decât cele comandate., care nu au fost semnalate la recepția Produselor de la transportator, vor fi semnalate de Client imediat după identificarea lor, dar nu mai târziu de 3 zile de la recepția Produselor. Vânzătorul va fi ținut răspunzător pentru pagubele cauzate Produselor în timpul transportului, doar în situația în care Clientul reclamă astfel de pagube imediat, în conformitate cu prevederile prezentului document de Termeni și Condiții.
F. În cazul în care, din motive imputabile Clientului (cum ar fi, dar fără a se limita la: refuzul de primire a coletului, absența de la adresa de livrare comunicată, refuzul achităriicontravalorii coletului), Produsele trebuie livrate în mod repetat sau printr-o metodă de livrare diferită de cea solicitată inițial prin Comandă, Clientul are obligația de a suporta toate costurile generate de livrările repetate.
G. Vânzătorul poate trimite orice comunicare adresată Clientului prin mijloace electronice, la adresa de email a Clientului, pusă la dispoziție prin contul de client creat sau prin Comandă.
V.3. Retragerea din Contractul de vânzare-cumpărare
A. Dreptul de returnare a produselor cumpărate/ Dreptul de denunțare unilaterală (Client)
Clientul are dreptul să notifice în scris S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L că renunță la achiziție, înainte de trimiterea produselor la tipărire, fără penalități și fără invocarea unui motiv. În cazul produselor nepersonalizate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform legii OUG nr. 34/ 2014 și poate returna produsul/produsele în același termen de 14 zile calendaristice.
Dreptul de retragere nu este aplicabil pentru produsele executate pe comandă (cu finisaj, culori, dimensiuni, etc. personalizate), și dacă produsul returnat nu este în aceeaşi stare în care a fost livrat (şi cu documentele care l-au însoţit iniţial).
Datorită faptului că pentru produsele florale menținem stocurile sub formă de materie primă și realizăm produsele doar la primirea comenzii, pentru produsele realizate manual în atelierul nostru conform specificațiilor prezentate de client (ex: ca în imaginea de prezentare, cu modificări cromatice sau de altă natură), conform legislației în vigoare Ordonanța Guvernului nr. 34/2014, Art. 16 „Exceptări de la dreptul de retragere” lit. c) „furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;” precum si lit. d) Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale care furnizează produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. Așadar, florile, fiind considerate produse susceptibile a se deteriora, iar produsele florale fiind personalizate, conform legislației acestea nu vor putea fi returnate.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, clientul informează S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L cu privire la decizia sa de retragere din contract, folosind metoda de mai jos:
Clientul returnează produsele către S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care clientul a comunicat S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de client înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L returnează clientului contravaloarea produselor primită drept plată din partea acestuia, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a clientului. Returnarea sumelor este condiționată de recepționarea produselor care au făcut obiectul vânzării. Suma înapoiată va reprezenta contravaloarea produselor returnate, din care se scade taxa de livrare aferenta returului. Rambursarea cuantumului astfel calculat se face numai prin transfer bancar în contul indicat de către client, specificat în format IBAN.
Clientul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.
B. Dreptul de retragere a Vânzătorului din Contractul de vânzare-cumpărare
Chiar dacă Vânzătorul este foarte atent în ceea ce privește piața Produselor oferite, se poate întâmpla, în mod excepțional, ca Vânzătorul să nu poată livra Produsele comandate în condițiile convenite prin Contractul de vânzare-cumpărare. În aceste situații, Vânzătorul își rezervă dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare.
Atât Vânzătorul cât și Clientul au dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare în cazul unor modificări semnificative ale prețurilor cu ridicata ale Produselor comandate, în cazul unor modificări semnificative ale prețurilor de expediție sau în cazul în care Vânzătorul devine conștient de faptul că Produsele au fost, din greșeală, ofertate la un preț greșit, iar Clientul nu acceptă modificările corespunzătoare aduse Contractului de vânzare-cumpărare, adică o majorare a prețurilor Produselor sau a majorare a prețurilor de livrare.
Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare în orice moment înainte de livrarea Produselor către Cumpărător.
Vânzătorul este obligat să comunice imediat Clientului retragerea sa din Contractul de vânzare-cumpărare la adresa de e-mail pusă la dispoziție de Cumpărător prin Comandă. Vânzătorul este, în continuare, obligat să returneze Clientului prețul tranzacției achitat pentru Produse.
Prin prezenții Termeni și Condiții, Clientul a luat la cunoștință și este de acord că Vânzătorul are dreptul să se retragă din Contractul de vânzare-cumpărare încheiat cu un Client care, pe parcursul altor relații contractuale cu Vânzătorul, și-a încălcat deja material obligațiile care îi reveneau (refuzul repetat de preluare a Comenzii). Încălcarea materială a oricăror acorduri anterioare cu Vânzătorul este considerată o încălcare semnificativă în sensul Art. 1551 alin. 1 din Codul Civil și Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare ca urmare a unei astfel de încălcări.
VI. Garanția produselor
VI.1. Toate Produsele comercializate de către S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L asigură și garantează conformitatea Produselor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse.
VI.2. S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L nu-și asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar putea avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, cauzate de nerespectarea instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii facturii Clientul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate.
Pentru a confirma drepturile care derivă din Garanții, Clientul este obligat să dovedească existența unui Contract de vânzare-cumpărare între Cumpărător și Vânzător. Vânzătorul poate solicita Cumpărătorului să prezinte ca dovadă Confirmarea comenzii tipărită și dovada plății.
Clientul are obligația de a specifica, adică de a oferi o descriere a defectului pentru care a fost inițiată procedura de reclamație.
Clientul nu are niciun drept în legătură cu Garanțiile, în cazul în care acesta știa, înainte de livrarea produselor, că acestea sunt defecte, sau în cazul în care Clientul a cauzat defectarea acestora.
VI.3. Clientul este de acord cu faptul că produsele manufacturate și cele din materiale naturale precum ceara, pielea, lemnul, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Acestea nu se consideră a fi defecte de fabricaţie şi, în aceste cazuri, nu pot fi invocate condiţiile de garanţie. Clientul poate cere însă returul produsului fără a fi necesară vreo explicaţie, în condiţiile legii.
VI.4. După recepționarea produselor, Clientul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, componente îndoite, etc.). Deteriorarea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Client.
VI.5. Garanția se pierde în următoarele cazuri:
A. intervenții sau reparații ale produsului executate de persoane neautorizate;
B. folosirea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost conceput și recomandat;
C. nerespectarea de către client a condițiilor de păstrare, utilizare și întreținere prevăzute în documentația care însoțește produsul;
D. deteriorări termice, mecanice ale produselor datorate incendiilor, accidente de orice fel, intemperiilor sau neglijenței în utilizare.
E. nerespectarea instrucțiunilor de folosire.
VI.6. Vânzătorul sau reprezentantul autorizat al acestuia va soluționa reclamația în termen de cel mult 7 zile lucrătoare. Durata necesară, în mod rezonabil, evaluării defectului nu este inclusă în aceste termene. Vânzătorul va finaliza procedura de reclamații, inclusiv va înlătura, dacă este posibil, defectul, în termen de 30 zile calendaristice de la data la care Clientul a adus la cunoștința Vânzătorului lipsa de conformitate a produsului și a predat produsul Vânzătorului pe baza unui document de predare-preluare.
Cu excepția situației în care Vânzătorul va invalida reclamația, Vânzătorul va confirma Clientului acceptarea acesteia; confirmarea va include, printre altele, datele de identificare ale Clientului și Vânzătorului, cuprinsul reclamației, remediul solicitat, data și locul primirii reclamației și semnătura reprezentantului Vânzătorului.
În cazul în care reclamația este justificată, Clientul este îndreptățit la rambursarea costurilor suportate în legătură cu procedura de reclamație inițiată.
Clientul este responsabil de ambalarea produselor expediate, astfel încât să nu existe nici un risc de deteriorare pe durata transportului.
VII.Forța majoră
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este cauzată de un eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
VIII.Legea aplicabilă
Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între S.C. ENFASI LIVING CONCEPT S.R.L și Clienți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta eșuează, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
IX. Dispoziții finale
Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile prezentate pe site şi care nu este deja tratată de nici un articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor de către utilizator. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele părți.